Der er for lidt!

Alt for lidt billeder. Også alt for lidt ord, i betragtning af mediets beskaffenhed, men lad det nu være. Jeg glemmer at gå rundt med mit kamera i lommen, og det er i grunden også lidt for stort til det. Men nu har jeg bladret igennem arkivet for maj, og det kan kun blive glimt fra en festdag for vores store, fine dreng, der kan komme ud af det, ja?!

Det var bare glimt. En lille smule. Jeg skal nok lade være med at hælde hele dagen i billeder ud over bloggen. Det er bare fordi, jeg er så tosset med de her mennesker. Plus en hel masse flere, end dem, der faktisk er repræsenteret på billederne ovenfor. En anden dag kommer der flere billeder. Måske af blomster. Måske af garn. Virkelig meget garn. Måske af børn. Eller søskende. Eller hunde?! Hvem ved?

Skriv et svar

