Another day at the office…

Det er bare en helt almindelig dag på kontoret. Mor-kontoret, that will be. Det er såmænd et rigtig godt kontor, og ind imellem er det faktisk også et forbløffende travlt kontor at arbejde i. Jeg vågnede -lidt for sent, men aftenvagten var lang og travl, og tænkte, at i dag skal jeg vist ikke noget?! Og så står man op og går i gang med dagen. Nu er klokken snart 12, og jeg har lige besluttet med mig selv, at kontoret har pause et øjeblik nu. Kaffen er varm, og der er vanillekranse til. Og hvis man så, bare for sjov, lige bladrer igennem dagen, hvor man ingenting skal, så er ‘ingenting’ et begreb med variationer! For her inden klokken har slået 12, har jeg smurt madpakker fikset fødselsdagsgaver og nissepakker, afleveret børn, handlet ind, skovtursluftet hund, været til tandlæge med barn to gange, hvoraf den ene indebar udtrækning af tand, sat vasketøj over og ordnet diverse andre lavpraktiske ting. Det er godt, at man har fridage i ny og næ, ellers ville kontoret være svært underbemandet og have store bunker på skrivebordet! Jeg elsker mit mor-kontor. Jeg elsker , at jeg de fleste dage har tid til at bestride mine absolut vigtige poster på det kontor. Jeg elsker også mit lønarbejde. Højt. Det ene giver energi til det andet og omvendt. Det er simpelthen så heldigt, at det lige var den slags liv, jeg måtte få! Og jeg nærer stor beundring for alle jer derude, der arbejder fra morgen til sen eftermiddag alle hverdage og samtidig når alt det andet, som jeg faktisk er nødt til at have nogle fridage for at nå!
Mor-kontoret er et fedt sted at arbejde! Især når kaffen er varm, vanillekransene sprøde og hunden varm og snorkende under mine tæer!

IMG_2556.JPG

IMG_2562.JPG

IMG_2563.JPG

One Comment on “Another day at the office…”

  1. Heidi siger:

    Hos os hedder det mor-butikken, men jeg tror, at arbejdsområder, arbejdsgangsbeskrivelser og kompetencer er ret identiske. Fantastisk sted at arbejde.
    Og helt ufatteligt hvor mange opgaver der kan ligge på en dag, hvor mor-chefen slet ikke skal noget:)


Skriv et svar

