En flygtig gæst…

Det er, hvad jeg er blevet til. I tanken er jeg herinde. I virkeligheden har jeg for travlt. Lidt surt. På den anden side- det er jo herude, det virkelige liv er, og det er her, der er mest brug for at jeg er til stede. Så det er jeg.

Sidste uge var vild. Fem nattevagter senere var jeg noget så inderligt flad. Så tog vi til Bornholm. Det hjalp ikke på søvnunderskuddet, men det var jo kun fordi, jeg havde så mange af mine allerbedste mennesker i mit liv samlet på ét sted. Heldigt. Men en lille weekend får hurtigt en ende, ja?! Nu er det allerede tirsdag. Der er gang i butikken. Vagterne flyver om ørerne på os, aftaler med tandlæger, forældremøder, legeaftaler, almindeligheder, mad og vasketøj og godnatlæsning, og så lige en enkelt tur til lægen med den, som altid kan fremelske en lille blærebetændelse i anledning af efteråret eller noget- jo tak, jeg synes, vi har det godt. Og travlt.  Egentlig kan vi godt lide det… Hvis vi får en pause ind imellem! Nu står der to rugbrød og dufter i ovnen, alle vinduerne er blevet vasket, og det er der ikke noget som helst super-effektiv-styr-på-det-mor over, for det var nok minimum et halvt år siden, de sidst havde set en vinduesskraber! Men jeg nyder, at det er gjort, for lige nu skinner septembersolen helt ind i oktober. Imens jeg venter på brødene, for jeg gider ikke at lave andet og mere end det, luner jeg mig lidt med billeder fra en dejlig weekend…

Skriv et svar

