Det er grundgodt

Humøret. Det er grundgodt i dag. Fedt, ikke?! For det er solskin. Det var skønt at løbe en tur, selvom det bare var nogle søer og noget. Der var lige præcis mælk nok til min kop kaffe i den allersidste mælkekarton i køleskabet. I skuffen lå lige akkurat de tre små kanelsnegle, jeg havde lyst til. Og jeg har spist dejlig morgenmad på trappen med min allerbedste kæreste. Næ. Der skal ikke mere til. Måske jeg er lidt for nem. Men det er kun i dag, så. For ellers er jeg overhovedet ikke nem… tror jeg.

Ja. Jeg ved godt, det ser hyggeligt ud. Lad dig ikke narre. Det er langt mere hyggeligt, end man lige tror! Og ja. Han ser også virkelig sød ud, ham lægen. Heller ikke dér skal man lade sig narre. Han er nemlig i virkeligheden den bedste i verden. Heldigt for mig!

Og nu til kaffen. Og roserne fra en vild sommerhushave på Møn…

Må din dag blive fin og god. Og fyldt af grundgodt humør…

Skriv et svar

