Jeg siger vist bare tak til!

På en helt almindelig onsdag kan man komme ud for dejligheder, man ikke havde set komme. For eksempel at ens mand slet ikke var blevet kaldt i løbet af natten, så han faktisk ikke bare var lige til at hælde i seng, da han kom hjem. Stort plus. Huge plus! Så var der plusset, der gik ud på, at solen skinnede også i dag, selvom vejrudsigten i går aftes egentlig sagde noget andet. Det udsatte de til senere, men da er jeg alligevel på arbejde, så jeg siger bare ja tak! Ydermere kom der plus på kontoen og det store regnskab, da nogenlunde frisk mand og ditto kone besluttede, at det var tid til en udflugt, og derfor pakkede kaffekurven, avisen og skovturstæppet og kørte en fin tur ud på stranden i Hellerup. Mega plus.

Nu er jeg varm, lidt sløv i optrækket efter et par rare timer i solen på tæppet. På en dejlig måde. Jeg har endnu en lille stund, før arbejdet kalder, og jeg tænker mig, at det lige præcis ikke er for varmt i brisen til at strikke lidt på den cardigan, valget faldt på for et par dage siden.

Life is good to me!

Burdock Cardigan

Skriv et svar

