Der er langt imellem…

Virkelig langt! Beklager. Jeg har ikke besluttet mig for holde op med at blogge. Mit liv, eller rettere mit arbejdsliv, har bare besluttet, at jeg ikke skal have en ledig stund mellem alle fødselsdagene og den slags. Må det snart blive anderledes!

Mens jeg venter på, at det bliver anderledes, sender jeg bare en lille beskeden opdatering af liv ud i æteren. Ikke at der sker noget stort på meta-planet, men lidt kan man vel altid finde på, ja?!

For eksempel er der nogen i det her hus, der er blevet 12 år. Det er virkelig noget! Man har glædet sig helt ustyrligt, og nærmest ikke kunnet sove i flere dage. Nu har vi fået sovet. Når man ikke sover, bygger man lego. Det er fedt. Jeg elsker min dreng!

Nu er det en helt anden dag. Det er dagen efter de 12 år. Og så har man rundet en ny fødselsdag, denne gang for min kæreste. 36. Bygger ikke så meget lego på sin fødselsdag. Det er mere noget med noget døgnvagt. Rimli’ surt, synes nogen. Gad godt at fejre mere end den halve time, det kunne blive til i morges før kl 7. Men man må tage, hvad man kan få, og hvis det er det bedste, dagen kan byde på i den anledning, siger vi tak for det, og håber, at der er søde kolleger, som husker at fejre ham lidt i pauserne. Han er jo mit livs kærlighed. Intet mindre. Jeg elsker også ham!

Og således gennemfejret i alle ender og kanter, hele banden efterhånden, kan jeg konstatere, at det cirka er det, der har været tid til mellem vagterne. Godt, man er på nedsat tid…!?!

Skriv et svar

