Decemberspam

Nå. Men bare for lige at bryde den virkelig dårlige statistik på bloggen, vil jeg kaste om mig med indlæg hele to dage i træk. Tadaaa.

Ikke fordi jeg har større nyheder at bringe eller noget. Jeg går jo i skole, ikk’. Der sker ikke meget andet end total nedsmeltning på øverste etage en gang i timen, i hvert fald for mit vedkommende. Mellem nedsmeltningerne lærer jeg ind imellem noget. Andre gange får jeg bare strikket noget. Det er også fint. Eskild kan for eksempel nu iklæde sig lange uldbukser. Det er jo også noget, ikke sandt?!

Selvom jeg hverken får julehandlet, bagt småkager, inviteret gæster, løbetrænet eller holdt julefrokoster, forsøger jeg i det små at gribe de øjeblikke, som trods alt kommer trimlende i ny og næ. Når sneen falder, og det hele bliver blåt og tyst udenfor, ser jeg det. I dag, i hvert fald. Det føles godt. Rart og godt. Nogle gange når jeg endda at tage et billede af det, og når jeg senere bladrer igennem billedstakken på telefonen (for den er det, kameraet er blevet væk for en stund, og jeg har ikke haft tid eller nærvær nok i hovedet til at lede efter det), kommer jeg i tanke om, at jeg da alligevel har været til stede i det gode.

Så hermed- decemberspam…

Skriv et svar

