Insta-life

I udgangspunktet er jeg jævnt kedelig, sådan gadget/social-mediemæssigt. Ganske givet også på ret mange andre områder, hvis man forhører sig. Der vælger jeg så at springe over pt. Men det føromtalte område- der står jeg fuldstændig ved det. Altså, jeg gider jo ikke engang Facebook, vel. Synes simpelthen, det er dybt kedeligt og uinteressant, hvis jeg skal være ærlig. Gider ikke. Men så lige pludselig faldt jeg over det her fænomen, som bare tog mig med storm. Instagram. Jeg er muligvis ikke den hurtigste knallert på havnen her, I har jo ganske givet alle sammen både opdaget det, været på det og er skredet igen, fordi det er sooo last year! Men jeg synes, det er fantastisk hyggeligt. Billede på billede, fint, finere, finest. Så mange glimt fra alle mulige steder i verden. Det er så fint! Og hyggeligt. Ikke tidskrævende. Medmindre man kunne blive en lille smule afhængig af at få små, smukke, sjove og fjollede glimt derudefra. Det kunne jeg godt blive… Hver dag ser jeg små ting. Og hver dag fotograferer jeg små ting. Som gør mig glad. Som gør mig opmærksom på alt det fine, jeg går forbi og rundt omkring hver dag. Så hver dag smiler jeg lidt af det fjollede eller fine. Så her er insta-glimt fra den sidste uge, selvom jeg er faldet totalt af fænomen-vognen. Hey, I’m too old to care!

Skriv et svar

