Mandagmorgenstund

En ny uge har ramt. Det er fint, vi er klar. De tre musketerer er afsted på hver deres dont. Huslægen er kommet hjem fra vagt og jeg venter til senere med at tage afsted. Det er således såre godt.
Turen hjem fra skole-aflevering gik langs søerne, nu der var tid til indlagt slendrian.

image

image

image

Det begynder at dufte af efterår for alvor. Endnu er der tid med løb på træerne, men snart er der mere på jorden end på grenene. Jeg skal lige trække vejret dybt og huske, at det også er en dejlig tid. Jeg elsker bare så meget den sommer… Men dejlighed er der heldigvis nok sf flere steder, og da jeg netop havde bestilt en dejlig kop kaffe i dagens anledning, ringede ham, jeg elsker, og så skyndte jeg mig at bestille en kaffe mere..

image

Hvem siger, at skiftende vagter er noget møg? Jeg kan lide det! Kaffe-date en mandag morgen er så meget i orden med mig!
Hav en dejlig dag.

Skriv et svar

