Før stormen

Der er dejlig stille. Ro og fred og nydning på en kølig septembermorgen. Rundt omkring kan jeg gennem den åbne havedør høre morgenlyde, opvaskemaskiner der bliver tømt. Børn, der snakker højt og ivrigt, forældre der brummer knapt så ivrigt. Jeg nyder. Drikker kaffe. Strikker.

image

Morgenudsigten fra min havedør er fin. Der er stilhed. Før stormen…

image

Jeg er klar. Ikke så veltrænet som sidst, men hey, man kan ikke nå alting på én gang. Barren må sættes lige præcis så højt, at man bliver motiveret, ikke så højt at man knækker nakken. Jeg er med. Klar til en udfordring! Må din dag blive god.

One Comment on “Før stormen”

  1. Tomislav siger:

    Du er sej! Kan I have en rar dag. Gid vi snart ser jer.


Skriv et svar

