Done deal!

Jeg er hjemme igen. I ét stykke og med en 4-5 vabler på højre fod. Hvilket jeg også fik sidst, jeg løb sådan en halvmarathon- men ellers ikke. Sært. Men det er i småtingsafdelingen, ligeså de lidt ømme lår. For jeg klarede det. Det føles godt. Endda fik jeg lov at gøre det en lille smule bedre end sidst, så hvad kan man ønske mer’?! I april løb jeg på 2.07 + lidt flere sekunder. Har glemt det. Idag løb jeg på 2.01.25, og jeg er mere end tilfreds. På trods af lemfældig træning i perioder med for meget medicin og for lidt overskud, på trods af en pause på et par uger over en ferie i Frankrig og alt det andet, jeg lige skulle ordne efter hverdagsopstart, så gik det bedre, end jeg havde forestillet mig. Det gør glad i maven!

Jeg har ingen lykkeunderbukser eller særlige sokker, der skal redde dagen. Jeg nøjes med at tage min kæde om halsen. For at minde mig selv om, at jeg kan! Store ting, svære ting, dejlige ting, hard things. Jeg kunne. Det var dejligt!

One Comment on “Done deal!”

  1. Line siger:

    You can do hard things. Jeg er stolt og glad på dine vegne ♥


Skriv et svar

