Kan du godt se, hvor meget jeg læser??

Totalt meget har jeg læst. Om jeg er færdig? Øhm. Næsten. Jeg mangler liiige en lille smule. Fordi jeg skulle også lige lidt noget andet oveni det med læsningen. Jo, jeg skulle! Jeg skulle lige bage en lille brunsviger…

Og lige drikke lidt kaffe også…

Så skulle jeg lige hygge mig lidt med nogle af mine yndlingsmennesker. Jo, jeg skulle! For de var jo lige her, og det er de bestemt ikke til hverdag…

Så skulle jeg også lige strikke lidt…

Og altså, så er sådan en smule dag hurtigt gået, ikke! Det kan man jo overhovedet ikke gøre for. Nu mangler jeg bare lige at læse et par hundrede sider… Og egentlig også at løbe 12 km. Der er trods alt kun en lille sølle uge til den næste udfordring… See you later!

Skriv et svar

