Nu er det godt nok midt om natten, men altså…

Det er bare fordi, jeg godt lige vil sige, at jeg er vild med udsalg! Særligt sko. You know what I mean. Jo, du gør! I dag var der et udsalg, der ramte plet. Lige på stedet…

image

Jeg har ønsket mig dem, siden de kom frem. Og så syntes jeg alligevel, at der var så meget andet, der skulle bruge mine penge. Indtil idag. Jeg er så heldig! Og ved du hvad? Man kan få neglelak, der passer helt perfekt til…

image

Essie kan den slags. Den her farve hedder noget så dramatisk som Master Plan- mindre kunne have gjort det for min skyld, men farven er fin og klæder mine sandaler. Det er jo også en slags plan!

2 kommentarer on “Nu er det godt nok midt om natten, men altså…”

  1. susanne siger:

    Århhh, H V AAAAA D!!! Dem der har jeg også sukket efter … siden forrige sommer tror jeg! men som hos dig har pengenen også været øremærket til så meget andet godt! Sejt at finde dem på udsalget… i en smuk farve og til en smuk pris (forhåbentlig?)… TILLYKKE med dine nye lækre sandaler!

    • Ida siger:

      Jeg er da osse bare så glad for dem, så tak. Og til gode 500 kr er man for dum, hvis man ikke snupper dem! 🙂


Skriv et svar

