Hvis jeg troede…

image

-at jeg skulle strikke det sidste ærme i en stille krog på nattevagten, tog jeg fejl. Det skulle jeg bare overhovedet ikke. Så er det vel nok heldigt, at de stadig bygger højlydt og længe derovre på den anden side af vejen, så jeg i hvert fald ikke kommer til at sove længe… Så ved man da, at man får lejlighed til at strikke ærmet i sofakrogen lige om lidt! Men hey, det er weekend, de koralfarvede knapper er top fine, og jeg har fri indtil mandag. Hvad er der ikke at elske?!

Skriv et svar

