Du følger ikke helt med nutiden, mor!

Nå?! Tænk, det troede jeg egentlig… Men nej. Bare fordi man ikke er helt opdateret, når ens unger ligger på maven på gulvet med hver deres telefon og siger ‘må jeg lige se dit nye skin’. Som åbenbart betyder at man godt lige vil se den andens baggrund på telefonen. Så er man bagud. Færdig bum.

Men helt ærligt, jeg kan bære det. For yndlingshoney og mig har ægte kobberbryllupsdag. Lige nu. I dag. Ja. Med nattevagt i håret og sushi på menuen. Det er i orden med mig!

Det er ikke altid, vi har kørt med styrthjelm. Vi vidste vist ikke helt, hvordan man fik sådan én spændt på i begyndelsen. Det har vi lært. Med tiden. For vi elsker at være gift med hinanden, og så skal man køre sikkert!

One Comment on “Du følger ikke helt med nutiden, mor!”

  1. Line siger:

    Åh, tillykke, I to kære mennesker. 28. juni fløj ganske enkelt forbi mig med en fart, der ikke levnede mange chancer for en kommentar på bloggen! Godt, at I har fundet ud af at spænde hjelmen, for I er bare bedst sammen ♥


Skriv et svar

