Okay, må man godt sige, at man keder sig?

Jeg keder mig. Så’ det sagt. Lige nu og idag keder jeg mig. Jeg gider simpelthen ikke lave flere praktisk-mor-ting. Jeg har været inde på arbejdet og tigget mig til omlagte vagter, så Herlev også kan have en radiolog på vagt i op til flere dage. Jeg kunne vælge at vaske noget mere tøj. Og lægge det på plads. Men jeg gider ikke. Overhovedet. Så istedet keder jeg mig. Og er lidt småsur. Ikke over noget bestemt, og overhovedet ikke på nogen. Bare sådan lidt muggen. I virkeligheden er det måske fordi jeg er så inderligt træt af, at det der Panum-byggeri til stadighed piloterer jorden lige på den anden side af vejen. Det larmer. Det er irriterende. Det får alting til at hoppe og danse i skabene. Og det fik sengen til at ryste enerverende hele dagen igår, hvor jeg skulle forestille at sove efter nattevagt. Måske er det i virkeligheden derfor, jeg er lidt syrlig…

Nå. Men så keder jeg mig da bare. Sætter måske ovenikøbet vaskemaskinen igang alligevel, så jeg ligesom kan deltage lidt i rysteriet, når den engang når til centrifugeringen. Og måske tager jeg bare mine bøger i tasken, dem, som ved en fejltagelse fik nogle til at tro, at vi er ved at poppe nyheden om barn nr. 4, og sætter mig på en café og lader mig servicere, mens jeg bliver klogere. På celledelinger og virkelig mange andre ting. Forhåbentlig.

Imens jeg læser, kan andre der eventuelt keder sig, begynde at planlægge, hvad de gerne vil strikke næste gang- jeg kan anbefale Acorns. Har selv strikket den. Er virkelig glad for den!

Og hvis ikke man strikker- så kan jeg desværre ikke komme på noget, man sådan lige kan lave, hvis man keder sig… Jeg keder mig for meget til at komme i tanke om noget. Sorry.

Skriv et svar

