Ny bolle på gammel suppegryde

image

Jæs, babe (uden y, der ku misforstås… ;)). Det nye liv nærmer sig med rasende fart. Jeg er nødt til lige at støve et par ting af, ja!?

6 kommentarer on “Ny bolle på gammel suppegryde”

  1. Carportognoia siger:

    Ja? Altså, ja? Tillykke, mand!

    • Carportognoia siger:

      Eller det er nok bare mig, der intet fatter. Godt I havde et godt kobberbryllup i hvert fald…

    • Ida siger:

      Hå, nu fattede jeg det osse! 🙂 Men nej, ingen babyer af den ægte slags, mere noget med noget efteruddannelse… Totalt festdræber dér! 😀

  2. Julie siger:

    Jeg må indrømme, at jeg også lige måtte vende overskriften + billedet af noget med nogle haletudselignende celler et par gange… 😉


Skriv et svar

