I did it!

Jeg klarede mig. Klarede at komme igennem den udfordring, jeg havde givet mig selv en kold og mørk novembermorgen. Uovervejet, men helt klart med vilje. Jeg har undret mig over mig selv mangen en gang, mens jeg trak i løbetøjet og kiggede ud på al slags vejr; sne, permafrost, regn, en sjælden solskinsdag, tåge, rim, storm… Igår var skæringsdagen. Hvor alting skulle stå sin prøve. Og jeg blev helt nervøs og bange. Det er længe siden, jeg har følt mig så meget som den nye pige i klassen. Alle de langbenede mennesker i stramt tøj og med nummer på maven. Nu med chip i startnummersedlen, til måling af tid. Og jeg bakkede helt ved synet og tanken. Kiggede ned ad min egen mave. Med nummer på. Og tænkte, at alle de andre måtte smile indvendigt af hende den nye…

Men hey, jeg var så glad, da vi endelig kom afsted. Så let i benene. Så meget energi at øse ud af. Sært. Og skønt.  Efter 2 timer, 7 minutter og 47 sekunder var jeg på den anden side af måltstregen. Med ømme ben, let sind, begejstret hjerte. Fordi jeg klarede det. Fordi jeg løb 21,1 km sammen med elsket lillebror i hjertet, som ikke selv kunne gøre det. Igår var hans løb. Næste gang er det for mig selv…

5 kommentarer on “I did it!”

  1. Kirsten siger:

    Så flot og godt løbet. Dejligt at høre at du nød det. Håber du får lyst til mange flere af den slags 🙂

    • Ida siger:

      Jeg har mange flere af den slags oplevelser til gode, har jeg på fornemmelsen. 🙂 Her dagen derpå er jeg nærmest stadig helt høj på følelsen af at løbe over målstregen…

  2. Julie siger:

    Er simpelthen så stolt af dig!

  3. Louise siger:

    wow Ida! Godt gået kvinde! Eller ja, løbet! Stolt af dig, er jeg!


Skriv et svar

