Nåh ja, det er da osse rigtigt

Jeg har jo en blog, ja. Som jeg skal forestille at skrive lidt på ind i mellem. Der går godt nok et langt øjeblik, mellem at jeg starter den computer og sætter mig ned lige for tiden. Det er fordi, jeg har travlt, jo. Med sådan forskellige ting. Fødselsdage. 3 styks på 10 dage. Bare sådan inden for de helt snævre rammer her. Den slags kræver sin mor. Alle de gaver. Ønsker, håb og forventninger. Jeg elsker at gå i  gang med at indfri, forhåbentligt, men det tager også lige lidt tid. Resten af tiden går med arbejdet. Aftensmadderne. Betændelserne og det, der følger med. Om-igen-indkøring i børnehaven efter betændelserne. Sjovt nok. Det kom vi aldrig helt over, det med indkøring. Nu har jeg opgivet det. For om to og en halv måned skal barnet starte i fritidshjem. Så nu kan det faktisk ikke betale sig, synes jeg. Det synes barnet heller ikke. Jeg går i øvrigt også og kommer lidt ind på videreuddannelse og sådan. Intensiv specialuddannelse. Start september. Meget spændende. Jeg glæder mig helt vildt til at gå lidt i skole igen. Og sveder lidt over alt det, jeg med sikkerhed ikke aner en fløjtende fis om. Men som man skal til eksamen i efter bare 7 ugers skoleperiode. Men det må komme, som det vil, jeg lægger under alle omstændigheder ud med at glæde mig.

Og så er i øvrigt nu. Det her…

I år en uge tidligere på den, end sidste år. Jeg føler mig helt bristefærdig af lykkelængsel efter mere, mere, mere. Forår. Sol, skin, kaffe i gården. Vi er begyndt på leg udenfor efter aftensmaden. Løbehjul og vind i håret. Jeg elsker det. Og fryder mig så vildt over, at det allerbedste stadig ligger foran os!

22. marts. I min guldring står den dato. Og årstallet 1999. Det er også en fest værd. 13 år, honey. Dig og mig. Man ved ét og andet, ja?!

Og 22. marts 2011 tog jeg det her billede…

Af min allersplinternyeste elskelige nevø, Eskild Nikolaj. Et enkelt døgn gammel. Nu er han på ferie i udlandet. 12 kilo stor og lækker, med masser af tænder og smil og lurendrej. Tillykke, Essild. Til dig og os.

Nu kalder fødselsdagsgaverne ude i byen. En mor er et heldigt asen…

One Comment on “Nåh ja, det er da osse rigtigt”

  1. Julie siger:

    22. marts er ikke så dumt! Tak for tillykke – Essild elsker lige på hovedet tilbage!


Skriv et svar

