På den første forårsdag

På denne årets første forårsdag, som rent faktisk har været utrolig forårsagtig, har jeg lavet gode ting.

Jeg har lavet kaffe…

Det er ikke noget, man tager let på her. Vigtigt arbejde. Især til træt mor, som havde lidt efterhænger efter natarbejde. God kaffe er brændstof til en fin dag.

Jeg nøjedes ikke med at lave kaffe. På den første forårsdag havde jeg Ellapigen hjemme. Med fornyet feber/influenza/diverse. Så jeg passede barn på den første forårsdag.

På den første forårsdag købte jeg et glad-stribet badeforhæng. Og rengøringsmidler til forårsrent hus.

På den første forårsdag vaskede jeg vintersnavs af vinduer og havedør.

På den første forårsdag købte Ellabarnet og mor stof til leopardplettet strutnederdel. Til barn.

På den første forårsdag hentede jeg størstepigen og venner fra klassen til legegruppe.

På den første forårsdag bagte vi kanelsnegle, 3. klassebørn og jeg. 37 snegle. Der er tre tilbage.

På den første forårsdag gemte jeg påskeharer i haven og lod 3. klassebørn og egen yngel finde og frydes.

På den første forårsdags aften løb jeg 13 km.

På den første forårsdags aften satte jeg mig i sofaen med kaffe, æble-sandkage og et lille glas rødvin. Og nyder!

2 kommentarer on “På den første forårsdag”

  1. Hulemor siger:

    På den første forårsdag har du da nået en hel del mere end dagen har timer til?!!

  2. Lili Ruby siger:

    PUST PUST PUST:…. sådan måtte du da sidde , da du endelig landede med kagen… GODT gået


Skriv et svar

