Here she comes

Camilla Pullover. Som jeg sagde, at jeg tænkte mig at strikke lidt på. She’s all done. Sød og rar er hun. Kan kun anbefale at kaste kærligheden på  hende- det helt perfekte strikketøj for en, som elsker store pinde og fast-forward, en som gerne vil prøve kræfter med en engelsk opskrift, som man ikke brækker nakken på og en, som især gerne vil have en hyggelig sweater at putte sig selv i bagefter. I like it.

Beklager billedkvaliteten. Det er så usandsynlig usselt at vise billeder, der er taget af en selv med et mobilkamera. Men det er morgenens bedste bud, hvis man ikke vil fotograferes af storhostende søløve-femårig, som også har en stor mening om, hvordan man skal styles og sådan i samme ombæring. Det er jeg simpelthen ikke klar til.

Nå. Det var morgenens første og bedste bud på en hyggelig weekend-syssel. Carpe Diem

2 kommentarer on “Here she comes”

  1. Line siger:

    Smuk.

  2. Lili Ruby siger:

    Den er så flot…. og jeg har vist sagt det før – jeg modtager gerne kreationer (og betaler for garnet naturligvis) hvis der er noget du får lyst til at strikke igen 🙂

    Mht hundelufteture… jow jow – mor her har da fået hund… i november… blev jeg tilbudt en “brugt hund” – af ham dér du ved, den skønne fys. Han tænker hele vejen rundt og har tænkt på at jeg ville få det godt med at få en hund…eller…??? Nååå nej – det var vist ikke sådan det hang sammen – men hans hustru bragte en skøn lille High West Withe Terrier (Westy) med sig ind i ægteskabet – og med tumling nummer to på vej, kunne de ikke overskue en hund også – for de sagde bare hele tiden “op i kassen” – såååå han spurgte om jeg stadig drømte om en hund, og så FIK jeg hans… Skønne dejlige Shiva.. som lige nu ligger på sofaen helt fortumlet – efter idag at have fået fjernet sin livmoder – fordi den havde livmoder betændelse… stakkels lille pus .. stakkels lille pus… sååå “mor her” går ture hver dag – av av av ….men det er så godt at komme ud i vinden og luften…. og fokus fra at det gør ondt at gå, er flyttet til at det er skønt at se hvor glad hunden er for at komme ud og “læse avisen”. Den er 6,5 år gammel og rolig og ELSKER at ligge hos mig på sofaen…i sengen… i stolen… ja hvor jeg er …. (går også med på toilettet hvis den får lov.. )

    Ja det var så historien herfra – og så kan jeg da lige tilføje… i dette “lukkede forum” – at jeg nu har normalt BMI….. så kan jeg altid uddybe en hel masse mere…en anden gang.

    Knus du er så sej…


Skriv et svar

