Så gik der tid med det…

– alt det der udefinérbare ved en hverdag. Tid skal det have. Og det har det fået; så meget, så jeg ikke har gjort meget andet, og i hvert fald ikke blogget eller noget i den retning. Det er fint nok. Det er hverdage, der skaber størstedelen af et liv.

Nu er det lørdag. Man kunne tro, at det var weekend så. Men det er kun på papiret, i så fald. Der er aftenvagt på programmet, men efter hele to dagvagter på én uge, er jeg mere end tilfreds med det. Har det umiddelbart mest, som om jeg har haft sammenstød med en damptromle, når jeg har haft dagvagt. Er faktisk mere omgængelig, når jeg har haft en nattevagt… Sært. Det kan man godt tænke lidt over. Så fint med mig, at det er aftenarbejde de næste par dage. Især når der forude venter en hel uge, hvor der ikke er noget som helst arbejde i sigte! Jeps. Jeg har fået vinterferie. Kan ikke huske, hvornår det sidst er lykkedes mig, men jeg glæder mig vildt!

Ungerne har talt ned i mange, mange dage nu. Vi vender næsen mod Bornholm, med undtagelse af faren i huset; staklen trak ikke feriestrået denne gang. I stedet tager vi mormor med på tur, når vi drager ad Ønskeøen til. Vi glæder os! Til brændeovnsvarme, kaffekopper i den lyngfarvede sofa, sniksnak, hyggeligheder, spil, tegnerier, morgenfjernsyn i øreklapstolen, der kan huse flere børn ad gangen… Happiness!

Man kan planlægge lidt forskellige strikketøjer, lidt bøger, lidt kamera, lidt strandtur, lidt løbetøj og en særdeles smuk tur… Den slags. Åh, hvor jeg trænger.

Jeg ved godt, hvad for et strikketøj, jeg griber om lidt…

Det forstår du godt, ikke?  Camilla Pullover fra Ravelry… Kig selv. Man kan kun få lyst til at strikke så, ikke sandt?

2 kommentarer on “Så gik der tid med det…”

  1. Line siger:

    Hvor er det en smuk trøje. Strik løs, søs, det bliver med garanti godt … Særligt når man kan strikke i den lyserøde fifa og nyde særlig godt bornholmsk selskab imens. Kh Line

  2. […] Pullover. Som jeg sagde, at jeg tænkte mig at strikke lidt på. She’s all done. Sød og rar er hun. Kan kun anbefale at kaste kærligheden på  hende- det […]


Skriv et svar

