Bakteriebarometeret

image

– står på katastrofe. Jeg er bare ikke god til baktusser. Særligt ikke, når
det ikke er mine egne, og jeg
samtidig finder mig selv buret inde allerinderst i vindueshjørnet i en fedtet togkupe. Med udsigt til tre stive timer blandt snottede medpassagerere. Argh!
Kald mig bare sippet…

3 kommentarer on “Bakteriebarometeret”

  1. Lili Ruby siger:

    Håber du kom igennem bakteriebombardementet… uden at blive smittet ret meget .-) :-)og derfor har haft en skøn herlig weekend.

    Knus
    Lili

    • Ida siger:

      Jeg kom helskindet igennem både bakterietur og weekendvagter og en mandagsnattevagt, så jeg er faktisk godt tilfreds! 🙂

  2. […] Jo. Det kan man faktisk godt sige, synes jeg. Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg er temmelig bakteriefokuseret, kan man vel godt sige. Og jeg bryder mig virkelig ikke spor om, når jeg ikke kan få lov at […]


Skriv et svar

