Læxi links

Jeg elsker at falde over nye og fine ting. Som jeg muligvis kunne få lyst til at lave. Som jeg under alle omstændigheder nyder at kigge på og drømme lidt om. Som jeg til hver en tid kan finde inspiration i at bladre igennem. Kataloger over muligheder, med andre ord.

Fordi det er onsdag, giver jeg en stak links…

PICKLES

– er et sjovt sted at kigge ind. Norsk fin blog, som har opskrifter, garn, inspiration og mange sjove og løjerlige idéer til alt muligt. En del gratis opskrifter, og ellers muligt at købe både kits og downloads.

PURL BEE

er fint og smukt og inspirerende. Der er smukke farver, afstemte materialer indenfor både strik, hækling, syning og den slags. Mulighed for køb af opskrifter og under alle omstændigheder mulighed for inspiration.

RAIN KNITWEAR

Fantastisk sted. Skønne opskrifter. Ikke så meget andet. Man kan virkelig få sin strikkelyst aktiveret her!

MONSTERMØNSTER

– er jeg også forfalden til. Merete, som har bloggen, er norsk, sej strikker, har sjove idéer, fine billeder og mange links til gode sider og tips. Et besøg værd.

Der findes tusindvis af andre steder, som kan holde fantasi og virkelyst beskæftiget. Enjoy…

One Comment on “Læxi links”

  1. Lili Ruby siger:

    TAK fordi du deler…. Linket med Pickles.. (?) er fluks sendt hjem til moar… så kan hun gå igang med at trevle den fine kjole op, jeg købte garn til sammen med dig i Odense.. den er nemlig blevet alt alt for stor… og mor vil gerne strikke noget andet af den… sååå tørklædet “it is”……. og måske der kommer håndledsvarmere der passer til… wieeeee

    TAK igen for din blog..og fordi du deler…


Skriv et svar

