Ok, indrømmet!

I morges, da naboer havde blæst enhver forestilling om ekstra skønhedssøvn af banen, gik jeg i stedet helt i den modsatte grøft. Det vil sige i løbetøjet. Det var sådan set også fint nok. Jeg tænkte bare, muligvis stadig let omtumlet efter for kort nat med klynkende barn, at jeg sikkert fint kunne tage en længere tur, jo. Det kunne jeg osse godt. I min terminologi er 11 km egentlig en længere tur. Især før 8 om morgenen. Det er noget med det der halvmarathon, der får mig op på tæerne, tænker jeg. Det, jeg ikke havde set komme, var at jeg så nu går rundt herhjemme og føler mig som en Barbie, der har fået monteret benene på sådan lidt hårdhændet efter en tur på gulvet… Indrømmet. Det er godt, at der er tid til at det bliver april, ja?! Og var det fordi jeg glemte at strække ud, eller er det fordi jeg simpelthen er så ‘pænt platfodet‘, at jeg skråner indad helt oppe øverst på stativet?! Ja, for jeg ved det ikke- jeg er bare en husmor, der gik lidt for vidt, muligvis…

Skriv et svar

