Rock, baby, rock!

Åhr mand, hvor er nogle dage bare lige til at rive ud af kalenderen…

Man tror lige, at man skal i gang med noget hverdagsagtigt rart liv. Det skal man sådan set også. Man kan bare lige blive taget indenom, når man bliver ramt af den der syge, der fordrer spande til bræk, holden på pander, vasken sengetøj, tøj, børn, you name it. To nætter i træk. Hver sit barn. Man spritter, vasker, lufter ud og krydser fingre for den kommende nat! Og den der fridag, man troede, man havde… Den blev faktisk lige lidt anderledes end beregnet, ja?!

I stedet for alt det andet, jeg havde tænkt mig at lave i dag, blev det mere sådan her- alternativ rock!

 

2 kommentarer on “Rock, baby, rock!”

  1. esconditeren siger:

    Årh, sej kop.. kopper? Er det flere eller den samme fra forskellige vinkler? Og hvor finder man sådan en henne?

    Og stakkel. Jeg frygter den dag bræksygen rammer os herhjemme.

    • Ida siger:

      Det er verdens sejeste kopper! Min lillebror spillede guitar og trommer og var fantastisk sej til det og elskede at gøre det, så derfor er der bare nødt til at være noget rock på min kop…
      Der er flere forskellige af slagsen, de er lavet af Darkling, og jeg har købt min i Urban Living på Frederiksborggade, Nørrebro. Der er vist kommet en webshop hos dem også. Ellers kan man vel google Darkling og finde flere forhandlere.
      Bræksygen er heldigvis ovre for nu- det er min all time-hadesygdom, fordi den er så ulækker og sviner helt grotesk! 😉


Skriv et svar

