Hov, husk nu, hvad det er for en dag i morgen!

Jeg glemte det næsten helt! Men kun næsten. Dagens bedste oplysning: Det er i morgen! I morgen hvad?! -tænker du så. Tænk dig nu om… Think carefully. I morgen er det solhverv. Årets korteste dag. Nu vender det! LYS, giv mig lys! Åh, jeg glæder mig helt hysterisk. Til lange dage, lyse nætter. Eller bare i det mindste til at det ikke går den forkerte vej med solnedgangen.

For at fejre, for det er selvskrevet at det må fejres, har jeg startet et nyt projekt op. Surprise. Undskyldninger eller forklaringer er der altid nok af, men alligevel. Det her er ikke bare en undskyldning, det er alle tiders bedste forklaring. På en lang cardigan. Fordi det stadig er koldt. Men med stor signalværdi. Trods alt…

The Candles

Det er ikke mig, der har fundet på navnet. Nogen synes måske, der er mere pil over det. Men så er det pil opad, i det mindste. Jeg tænker på lys. For jeg trænger til virkelig meget lys, siger jeg dig.

Du kan finde opskriften på Ravelry. Just in case.

3 kommentarer on “Hov, husk nu, hvad det er for en dag i morgen!”

  1. Kirsten siger:

    Hvor er det smukt, det lille hus med telys i. Er det et man kan finde i en butik i Danmark?

  2. Ida siger:

    Det lille hus er fra Kähler; de har lavet en serie med forskellige huse, dette her er kirken. Det kan findes i forskellige butikker, men også i mange netshops. Jeg har købt mit i Stilleben, som også findes på nettet. 🙂

  3. […] forfærdelig mange brikker at rykke rundt på! I stedet kan jeg lige strikke det sidste ærme til Candles færdigt. Jeg tror, det bliver en vinder med den […]


Skriv et svar

