Nåhmn, ta’ dén, så…

Ja. For vi er faktisk nogle, der går all in med det der jul. Faktisk. Selvom man troede, det ikke blev på denne side af årsskiftet.

Jaha. Den er god nok. Kagerne blev også gode. Vi glemte bare lidt at tage billeder af dem. Men imorgen, så er vi klar igen med nyt og spændende fra den front, for da skal vi nemlig pynte dem. Så stay tuned…

Jeg vidste for eksempel slet ikke i morges, at vi skulle jule så hårdt igennem idag. Muligvis har det også noget at gøre med, at der var en far, der skulle sove efter vagt, og at den der plan med at tage afsted med afkom og besøge nogen, ikke var gangbar alligevel. Fordi barnet, der havde fået vaccination af lægen, med besked om at man ikke blev syg af det, alligevel fik sig en grundig feber og surhed. Så meget for dén vaccination! Godt, vi er færdige med den slags. Og undskyld til barnet, som blev spist af med beskeden om at lade være med at hyle og klynke sådan hele tiden… Men hvordan skulle jeg vide at der var 38.5 grader oppe i hovedet på hende, når nu lægen sagde, at man ikke blev syg?!

Godt. Dagen er ved at være brugt godt. I hvert fald for dem under… 1,60 er det vel efterhånden. Gisp. Men alligevel. Jeg er stadig højest, og så er det mig, der bestemmer. Og jeg bestemmer sengetid. For dem. Og voksentid. For mig og lægen!

God lørdag aften…

2 kommentarer on “Nåhmn, ta’ dén, så…”

  1. Lili Ruby siger:

    ja det STADIG dig er er højest… men det varer ikke mange cm inden Laust kan sige det…. 🙂 Han er tæt på at have nået dig lidt højere end knæhaserne….:-) Og se lige hvordan dine børn kigger beundrende på dig… De er FULD af beundring over deres supermor…

    Og fed frits du har fået iøvrig..

    • Ida siger:

      Oh thanks, lige hvad underskudsmoren elsker at høre, både om unger og hår! 😉 Og narj da, de vokser mig da aldrig over hovedet- de er jo mine små putlinger…


Skriv et svar

