Malet op i et hjørne

Totalt. Malet op i hjørnet. Eller i hvert fald vasket ind i stuen. Hvor ærgerligt… Så kan jeg desværre ikke gøre andet end at sidde her ved skrivebordet og vente på, at de rå trægulve tørrer. Vel?! Nogle dage må man gribe chancen for at lade sig være malet op i et hjørne eller vasket ind i stuen helt for sig selv. Og nyde det.

Snart er det arbejde igen, weekenden kommer til at gå på den måde, så lige nu må jeg bare klemme alt det nydning ind, som klemmes kan. Det bliver nok noget med uld og pinde og tæppe på benene. Måske kommer jeg til at køre i IKEA inden da- jeg synes, jeg mangler en lille smule dims. Det ved jeg ikke, om nogen kender…

Happy friday!

One Comment on “Malet op i et hjørne”

  1. Lili Ruby siger:

    Er der noget jeg kender følelsen af… så er det følelsen af at “mangle dims”… helt sikkert… og IKEA har ALTID lige det dims man mangler… såååå håber du fik en god tur derud… jeg er også placeret i et hjørne… efter en weekend i staden…. og en gudstjeneste med “Lili ´s lovsangsteam”… sååå jeg passer sofaen idag… og rydder lidt op rundt om….sofaen… sikke et rod man kan lave dér…. 🙂 (man – som i … Lili )


Skriv et svar

