20.24

20.24 kunne det blive til. Og så var der ikke meget mere at hente i dén dame. To nattevagter er all done, jeg har igen præsteret at sove for lidt, så om lidt er jeg at finde i sofahjørnet, hvor jeg har tænkt mig at ligge og knurre fredeligt de næste par timer… Fortjener man ikke det, efter det skrækindjagende fund af omtrent 50 lus på datters hoved? De er nu døde. Og hun lusefri. Og alle andre i husstanden behandlet til hudløshed i hovedbund, lus eller ej. De var heldigvis ‘ej’. Har sendt mail til de andre forældre i hele klassen om forventet indsats derfra. Jeg orker ikke flere kryb!

Skriv et svar

