Tirsdagsvinderen

Tirsdagsvinderen er helt klart, når man er færdig hos shrink-lady og følte sig tilfreds, hostemusen opførte sig nogenlunde og kun downloadede en lille smule crap, mens hun forsøgte at spille angry birds uden helt at kunne læse det med småt, og endeligt at man efter endt Fakta-turné med alle kedelighederne i poserne, havde det store held at finde lige præcis dén instant coffee, som man synes, gør en tirsdag til en vinder!

Ja. Sådan er det. Instant Kosher Kaffe. Det vrimler jo ikke ligefrem med butikker i det her land, som gør sig den ulejlighed at sælge lige dén kaffe, men på Lyngbyvejen er der heldigvis en. Så nu har jeg dåser i skabet. Og føler mig som en tirsdagsvinder! Mere skal der faktisk ikke til… Måske er jeg for nem?!

4 kommentarer on “Tirsdagsvinderen”

  1. hanne wengel siger:

    ØJJ DEN INSTANT BØNNE HAVDE JEG NÆR GLEMT – GEM EN SJAT TIL MIT NÆSTE BESØG. DET ER JO REN NOSTALGISK KAFFEVARME DER VENTER!

  2. fars siger:

    Jamen det er jo….! Kan man få Israels-smag på dåse i Fakta (det ta´r kun 5 minutter!)

  3. Kirsten siger:

    Ha, det er jo kaffen fra min vores hjemland…..hvor morsomt.
    Jeg har adskillige dåser her i min kælder som vi slæbte med i containeren da vi blev udsendt – men på en eller anden måde smager den ikke om når vi er derhjemme.
    Men det er rigtigt at man kan få den i kosher shoppen på Lyngbyvejen – de plejer da at have den altid?
    Nyd den!!!

  4. Inge siger:

    Du er ikke nem!

    Elite Instant Nes er instant rendyrket glæde. Også en vinder her i butikken, hvor min supplier lige afleverede to dåser da hun var her i september. Hr koppen fyldt lige nu. Perfekt accessorie til en kold dag.

    Og ved du, at nes på hebræisk betyder mirakel?


Skriv et svar

