Radiotavshed

Sorry. Der har været stille. Og jeg sluttede lidt brat engang i sidste uge. Men jeg er virkelig glad for jeres omsorg og omtanke. Jeg luner mig ved det.

Hvem kender det egentlig ikke- dét med at blive ramt lige i det allerblødeste og ømmeste sted, når man overhovedet ikke var klar?! Og er man nogensinde klar til det? Nej.  Ikke mig. Jeg har lige konstateret det igen. Jeg duer overhovedet ikke til det.

Bekymringerne er ikke slut og væk. Der er faktisk ikke sket noget i den retning, andet end at der er gået timer og dage, som vi har brugt på at forlige os med, at det er sådan her, det er. Lige nu. Snart bliver vi klogere, snart får vi nogle svar, og vi tillader os at forvente godt og positivt. For det er nødt til at være sådan. Og jeg vil ikke bruge tiden på at ængstes og sørge over noget, som ikke er bevist. Og hvis det ikke er sådan… så må tiden bruges på at indstille tanken og sindet på det. Indtil da forventer jeg godt.

Og jeg elsker også, at det er så fantastisk skønt vejr- alt det, vi ikke fik i sommer, bliver en lille smule kompenseret ved de klare dage med høj himmel og lunt skin om eftermiddagen. Børnene leger og traller og hopper i hulahop ringe, cykler og skater i lange baner. De voksne drikker kaffe ved de blå borde i gården og nyder, at der er vejr-pause, som man på det nærmeste er påbudt at nyde udenfor, for at samle forråd til de mørke dage forude. Jeg elsker det. På den måde er september virkelig en favoritmåned, fordi den kan være smuk og blå-himlet på en helt særlig måde, og fordi man ved, det er på lånt tid, at man sidder i solen og nyder varmen og lyden af børn, der leger.

Således opløftet af det smukke vejr, gik vi en tur i skoven og på stranden søndag eftermiddag…

Og så skal jeg nok holde her. Men det er virkelig pænt, sådan noget skov og strand, virkelig pænt! Og med de allerpæneste mennesker, jeg kan finde til at putte på billederne, så kan det kun blive til virkelig mange billeder af virkelig pæn skov og strand. Det forstår I selvfølgelig godt…

2 kommentarer on “Radiotavshed”

  1. Lili Ruby siger:

    Jeg bare æææææææælsker når du sætter mange billeder på din blog.. så NICE…. så tak for det, og så håber og beder vi på gode svar…

    Knuzzz

  2. pernille siger:

    En virkelig god beslutning.
    Hvis du vil have alle bekymringerne med, skal du tage dem på forskud, ellers er det slet ikke sikkert du når at få dem.

    Vi kan bære det ubærlige, når vi skal.
    Jeg håber ikke, du skal bære mere lige nu.


Skriv et svar

