Strikke-idioten, vol. 1002

Jeg kan ikke blive færdig. Nu er det også begyndt at regne, så der er ikke noget, der afholder mig fra indesysler med pinde og uld. Der bliver også tid til en rundtur på nettet, for det er ikke blevet gennemtrawlet med vanlig hyppighed i de sidste uger. Det har heldigvis været for meget ferie og den slags.

Men nu- har jeg været på tur. Jeg kunne smide virkelig mange links til virkelig mange fine og fantastiske ting, men jeg vælger med omhu, for at det fineste ikke skal drukne mellem alt det andet.

Lige nu er det bestemt værd at kaste et blik på Twist Collective. Der er gang i efterårskollektionen. Kan hænde, at man ikke føler sig helt klar til efterår, men at kigge en kollektion af mønstre efter i sømmene, er altså ikke det samme som at købe en flyverdragt!

Og kunne du måske ikke godt tænke dig at have sådan en her:

Og ville det gøre dig noget at blive fotograferet i den lige dér også? Nej. Det tror jeg nok lige at det ikke ville! Jeg ville gerne!

Den er fin. Særdeles fin. Og har jeg mon det helt rigtige garn til den dér? Det tror jeg nok også lige, at jeg har.

Men det er jo ikke slut her. Der er masser. Masser, siger jeg dig. Som man kan få lyst til at strikke. Lige på stedet. Jeg kaster bare lige nogle billeder ud. Så kan du selv lissom mærke efter, om du får det lidt kriblende i fingrene…

Alle billeder er lånt fra Twist Collective

Og det var jo bare fra ét lille klik ud i den store verden. Tænk, hvad det kan udvikle sig til…

2 kommentarer on “Strikke-idioten, vol. 1002”

  1. Kari siger:

    Hvilken vakker strikkejakke 🙂 Herlige detaljer både på skuldrene og i sidesømmene.
    Lykke til med jobben. Jeg regner også med at den fremskaffer glede både som håndarbeid og som ferdig jakke. Det er jp hva som er gleden med håndarbeid ❤
    Vakre tanker fra k@ri*

    • Ida siger:

      Den er helt perfekt, den jakke. Bare du kast dig ud i den også- jeg tror egentlig godt, Anniken kunne overtales til at få sådan en også! 😉


Skriv et svar

