Never seen before

Jeg har fået en gave af min mand. Dem har jeg fået mange af gennem tiden. Men aldrig en som den, jeg fik igår. Han havde selv lavet den.

Jeg har fået mange selvgjorte gaver gennem tiden af ham, jeg elsker. Det har bare mest været i kategorien ‘reol’ eller ‘skydedør’ eller ‘køkkenhylder’ og sådan. Men jeg er faktisk utrolig begejstret for den nye type gave. Har tænkt at foreslå ham en samling, som kan være sådan lidt farverig dekoration i køkkenvinduet eller noget. Men nu er han desværre startet på arbejde igen, og jeg ved ikke, om sådan nogle 1.reservelæger giver sig af med perleplader i større stil…

Men perlepladerne lever stadig ufortrødent deres liv om køkkenbordet, uagtet at farmanden er draget af mod Herlev.

Der bliver lavet mange forskellige ting. Blandt meget andet kan nævnes flere kærlighedsgaver fra min bløde, søde dreng. Ikke til mig. Næ. Men til den lille kæreste fra klassen. Som trods alt er hemmelig. Men starter med M. Hun får hjerter, store og små. Og et rødt-blåt M. I ægte kærlighed produceret af min store lille dreng. Jeg ønsker mig sådan, at det aldrig bliver mindre sødmefuldt og blødt indeni min dejligste dreng. Sådan inderst inde.

Pigerne producerer ægte pigeting. Med hjerter og sirlige mønstre. Striber og komplementærfarver. Det er ægte dejligt. Der er masser af bling-bling at komme efter, højt hår og nattøj, og hvad er mere sommerferie-ægte? Not much. I like.

Nu er mine unger på vej videre. Ud i gården og luften og støvregnen, hvor cykler, waveboards, skateboards og alt det andet skal luftes. Men helt ærligt- det der sommervejr… Det er da lige til at brække sig over!

2 kommentarer on “Never seen before”

  1. Line siger:

    Godt gået, Ruben!
    Hilsen Jacob

  2. Julie siger:

    Jeg er nærmest ved at begynde at græde. Totalt rørende! Kan godt forstå, du blev glad 🙂 Knus J.


Skriv et svar

