Feriefornemmelser

Arbejdslejren er begyndt igen. Men guess what- jeg har tiltusket mig en afspadseringsdag imorgen! Det lugter en lille smule af ferie, når nu resten af husstanden ferierer… Jeg er en heldig gris.

Altså, faktisk er jeg så tilpas mast efter at have entreret arbejdslivet igen (say what- jeg havde altså kun fri i to uger?!), at jeg er nærmest tom i låget. Mere end jeg plejer, altså. Men jeg kan sagtens sende en bunke feriefornemmelser afsted ud i æteren, for dem har jeg på lager til dårligere tider…

En sø har aldrig været dårlig at hoppe en tur i- tilmed sammen med fisk og søskende. Så be’r vi heller ikke om mere.

Nu er nogen trætte her. Nogen er faldet hårdt på numsen på rulleskøjterne og behøver trøstekram, nogen trænger bare til at få læst noget Jumbobog, nogen trænger bare til at øve sig i at tie stille et øjeblik. Det går jeg lige ud og hjælper med at gøre til virkelighed. Og bagefter er der jo sofaen…

One Comment on “Feriefornemmelser”

  1. Heiko siger:

    Virkeligt virkeligt nogle flotte billeder!!

    Måske kan ferie forlænges alene ved at omgive sig med skønhed og ro?!


Skriv et svar

