passende

Nogle dage er regnvejr bare det mest passende. Suitable. Det er ikke en dårlig dag. Den passer bare bedst til regnvejr. Man drikker bedst varm te og hygger sig på den lidt ‘skuttende’ måde i den slags vejr…

2 kommentarer on “passende”

  1. Helle siger:

    Jeg giver dig helt ret. Hele min eftermiddag + aften skal bruges til skole/hjemsamtaler i 4.kl (hvor jeg er klasselærer), så det passer egentlig også mig fint, at vejret er som det er.

    God hyggedag!

    • Ida siger:

      Tak skal du have. Jeg er godt i gang med legegruppe i 2.klasse herhjemme, så om lidt går vi ombord i bollerne og kakaoen… God samtaledag.


Skriv et svar

