Muligvis også for gammel…

Jeg ved ikke med jer, men jeg noterer mig at DK er gået til X-faktor. Muligvis synes de allesammen bare at det er fedest og sjovt og den slags. Vi ved jo allesammen godt, at der sidder tusind 14-årige med deres telefoner og stemmer på Sara og Babou. Så hvorfor skulle vi andre egentlig besvære os med at gå ind i det?! Men det er jeg så nok en lille smule ene om at synes, lader det til. Personligt synes jeg, at det er utroligt meget mere spændende og adrenalinsusende at strikke gule og hvide striber om og om igen. Så kan I jo regne lidt på, hvor spændende, det der X lige forekommer mig at være. Men igen- jeg er muligvis også for gammel…

Og jo. Jeg har en lille smule dårlig samvittighed over ikke at orke at sidde 2 stive timer foran fjerneren med ungerne. Godt, de har en mere tv-tålmodig far. Så skal jeg nok putte dem, deal?!

Skriv et svar

