Bare fordi

Kender nogen mon fornemmelsen af pludselig, omend ofte også kortvarig, intens lykkefølelse? Sådan har jeg haft det et par gange det sidste døgns tid.

I eftermiddag var det fordi jeg kunne mærke og dufte, at foråret er på trapperne. Det dufter af jord, når det regner. Det er ikke stjernekoldt, så jeg kunne gå til Netto i stor tyk sweater. Uden jakke og vanter.

I går aftes var det ved synet af mine tre, som lå på madras inde på soveværelsesgulvet, fordi man jo faktisk er alene hjemme, hvis der mangler én. Og faren var på vagt, så derfor var vi jo alene hjemme, ikk’! Og de tre sovende hoveder frembagte et lykkeboost lige på stedet.

Så bare fordi- at jeg er så heldig at være de her tre’s mor, får I lov at kigge på dem sammen med mig. Fordi de jo er verdens pæneste børn…

 

One Comment on “Bare fordi”

  1. JAAA-DA …. HERLIGT!


Skriv et svar

