Jeg læner mig.

På dage, som ikke giver sig selv, som koster anstrengelse at komme igennem, er det godt at læne sig. Op ad hinanden. Op af ord, som andre har givet til låns. Op ad musik, som kan løsne op for de indvendige muskelspændinger. Op ad den tro, som trods al frustrationen, vreden, sorgen, udmattelsen, har stået distancen. Og som levner plads til alt det, jeg har indeni.

One Comment on “Jeg læner mig.”

  1. Hanna siger:

    Dejlig sang Ida. Jeg har selv haft en Jars of Clay sang i hovedet længe, som hjælper og styrker mig. http://www.youtube.com/watch?v=LgBlhb1yRXs
    Har ofte også tænkt på dig og din familie når jeg har hørt den.
    Knus Hanna


Skriv et svar

