Hej, verden.

Jo altså. Er her stadig. Har bare haft utrolig travlt. Med at være alene hjemme, forstår du. Det er ikke bare noget, man sådan lige gør, vel. Jeg har lissom ikke prøvet det i et årti, cirka, så man kan godt lige føle sig lidt hængt op der, når man så bare skal præstere det bare sådan lige, ikk’. Det gik godt. Og nu er jeg heldigvis snart ikke alene hjemme mere. Så jeg skal lige nå at nyde det sidste, inden vi har full house igen… Men du må godt se, hvor travlt jeg har haft!

Der blev du nok lige forpustet, hva?! I knew it! Det gjorde jeg osse selv…

6 kommentarer on “Hej, verden.”

  1. frovin siger:

    Vi har sendt de fire gode mennesker hjem til dig nu. Tak for lån!

  2. ÅHHHHH, det ser aldeles for herligt ud det der hektiske alene liv du førte en tid…. DEJLIGT!! Ohhh og endnu engang savler jeg når jeg ser dine spiselige lækkerier – hva er det nu for dejlig konfekt du der har lavet – choko-medaljer med masser af nødder, og skimtes der også et tørret tranebær?? MUMS – dejligt med den slags OGSÅ når man har alene-hjemme-tid!
    Misundelige gode hilsner fra Susanne

    • Ida siger:

      Ha, den der gule voksdug er fra IKEA til ingen penge meteren! Så feel free, der er garanteret mere. Eller noget andet. Eller noget tredje! Strikketøjet er en Viggo-bluse fra Rasmilla i pink og syrlig grøn med lilla ærmekant til en lille niece, og indtil videre er det en fornøjelig omgang at strikke. 🙂

  3. hoooov, overså da lige strikketøjet der kunne ligne en ..Baktus i to farver? Hvilke? natur/caramel og en rødlig? Og så MÅ du altså stoppe med at ha så flotte duge på dit spisebord – jeg er endnu ikke holdt op med at drøøøømme om den gule tekstil dug med ovale cirkler der blev flashet herinde engang – den er SÅÅÅÅ smuk og vovet og dejlig og… men jeg har et 5,5 m langt spisebord og dét er ski for dyrt at købe 200 kr.s voksdug til….!

  4. En Viggo-Vigga – den blir med garanti fiiin… strikker du tit til andres børn – når nu du også selv har reden fuld, Ida? Eller er det føs’da’sgave eller lign? Jeg har også planer om en Viggo – i drengefarver og stor størrelse – troede jeg var heldig og få kittet i julegave men så vel gik det ikke! Skidt med det – jeg fik andre gaver der var dejlige.
    Oj, er den gule fra Ikea – den ligner jo ellers en million! Sådan en gang Södal eller lign. – jeg tjekker lige om jeg skulle være heldig!

    • Ida siger:

      Jeg strikker bare for fornøjelsens skyld, meget ofte til mig selv og mine egne, men også gerne til dejlige unger, hvis mødre især bliver så glade, når man gider… Og en bluse til små piger eller drenge er jo sjældent noget stort projekt. Så lidt blandet strik bliver det som regel til. Hvad med dig? Og mht Ikeas voksduge er de helt fine; de tåler sagtens en omgang i vaskemaskinen, og når de er færdige med at se godt ud, ryger de bare ud og jeg får mig en ny!


Skriv et svar

