Verden vil ha’ vinterstøvler

København er tørlagt for nogle helt bestemte typer støvler. Måske belært af vinteren fra sidste år har mange andre end jeg tænkt at satse på det solide fodtøj. Mine blå Angulusstøvler, som jeg i virkeligheden er rigtig meget glad for, er allerede ved at lide saltdøden efter en uge i det her vejr.

Jeg måtte gå alternative veje for at hidbringe mine fødder det ønskede fodtøj, og derfor har jeg for første gang ever handlet i Jan og Bo’s lystfiskershop… Men takket være disse gentlemen vil jeg om et par dage være sikret mod drivis og polarkulde. Det sætter man stor pris på her i det forkølede og let sygdomsbefængte hjem.

Den nysgerrige læser tænker måske lidt på, hvilke utrolig spændende og eftertragtede støvler, jeg her har erhvervet mig- eller det ville jeg jo selv have lidt lyst til at vide, trods det lidet interessante i undertegnedes fodbeklædning- og jeg vil gerne præsentere jer for nogle af Danmarks mest solgte støvler:

Nå, var det bare det, tænker nogen måske. Og ja, det var det. Ikke spor interessant eller meget stor modeværdi, men til gengæld satser jeg på at komme tørskoet og varm gennem vinteren. Og så ikke et ord mere om det! Godt så.

One Comment on “Verden vil ha’ vinterstøvler”

  1. Lili Ruby siger:

    Det er vel NETOP modeværdi…. for det er jo dk´s mest solgte støvler som du siger.. har selv købt nogen i “samme stil” – blot i nogle andre farver og en helt anden kvalitet. Men jeg skal jo heller ikke på samme måde TRAMPE RUNDT… som du gør – jeg skal jo bare sidde i min crosser, i min bil eller skovle bilen fri… mine er købt i …. KVICKLY:-) 🙂 Men dine er FEDE og får mange gode rosende ord rundt omkring.. helt sikkert…


Skriv et svar

