Det kribler i pindene…

Fridage gør noget ved mig. På den der måde, hvor man bare har lyst til at kravle op i sofahjørnet, gramse på garnerne i kurvene, vælge sig et mønster, gribe pindene og starte… Igen og igen! Magien ved at starte på noget nyt strik er… magisk! Jeg har tusind forestillinger om, hvad jeg skal lave næste gang. Jeg strikker mig igennem pind efter pind på det, jeg allerede er i gang med, men det begrænser på ingen måde eventyrlysten. Jeg har garn i rå mængder. Jeg har pinde. Jeg har lysten. Og mønstrene- de er fantastiske og uden ende…

Denne her, for eksempel- i to tråde merino/cashmere… ja?!

Eller denne her? Yndig, siger jeg dig!

Og denne her. Garanteret lidt sjov at strikke…

Åh ja. Der er fristelser nok. Bare lidt for få timer. Men hvis jeg nu lukker ned her, så kunne jeg jo sætte en vask over og bagefter kunne der vel nok blive tid til lidt uld…

2 kommentarer on “Det kribler i pindene…”

  1. Kirsten siger:

    Jeg går ind for den grå i midten med knapperne. Den er bare helt fantastisk sød!
    God strikkelyst eller hvad det nu egentlig hedder…..

    • Ida siger:

      Tak! Støvsugeren er pakket langt væk nu, så jeg vil lade mig henrive af andre fornøjelige sysler! Og god løbetur; for det skal du da garanteret… 🙂


Skriv et svar

