Det tog tid!

Det tog tid og kræfter at komme igennem de seneste dage. Men nu er jeg her. Heldigvis. Der var meget arbejde, der skulle gøres og bagefter meget søvn, som egentlig burde hentes, men som sjældent bliver det. Og så var der mange tanker og stemninger, der skulle gennemleves på en Allehelgens Søndag. Jeg tror, jeg er igennem dagene nu, så godt som det kunne gøres.

Dagen idag er fridag, tiltrængt fridag. Jeg har ikke lavet noget som helst, faktisk bare sovet lidt og kigget lidt ud i luften og følt mig mat og lidt ked af det. Jeg havde nærmest opgivet dagen, men så hentede jeg mine børn… Og så gik det pludselig uendelig meget lettere!

Så føler jeg mig så heldig, som man kan være. Tænk, at jeg ikke selv havde fattet det; jeg trængte jo bare til at være sammen med mine allerbedste. De sidder nu her ved spisebordet, bænket med knækbrød med peanutbutter, gulerødder og mandariner, mens de kollektivt spiller på den enes gameboy. Jeg sidder her med kaffe i koppen og nyder, at de nyder og summer omkring mig!

Skriv et svar

