Jeg har besluttet…

– at hver dag skal indeholde noget, som udelukkende generer glæde og gode følelser. Overkill? Dét tror jeg ikke!

Men jeg har lagt godt ud idag. Efter afleveringsrunden lagde jeg vejen forbi Baresso og en avis. I dejlig alenehed. Det er ultimativt bedste måde at starte en langsom dag op. Mens jeg sad der og vegeterede, ringede søster Ditte og vi blev enige om, at det nok var bedst at jeg lige kom forbi med et rundstykke til noget mere morgenkaffe. Det var frygtelig længe siden, jeg havde krammet hende Violababyen, og jeg tog gladeligt imod en mængde meget våde kys i hele hovedet. Babysavl er totalt undervurderet.

Senere rundede vi Frederiksberg Centeret, fordi der var for længe til at lagersalget med Samsøe i Nordhavnen åbnede. Og jeg endte i H&M, fordi fantasien og pengene ikke rakte længere. Men det var vel egentlig også meget fint, ja?!

Nu er jeg hjemme. Sætter om lidt en bolledej over og henter mine dejlige unger. Det kan godt være, at jeg ikke er nogen overskudsmor, der magter at sætte hele verden i svingninger for at arrangere div. aftaler og fantastiske oplevelser uden for matriklen, men jeg nyder hver eneste dag at være sammen med dem! Så det vil jeg gøre. Fordi jeg kan.

2 kommentarer on “Jeg har besluttet…”

  1. Lili Ruby siger:

    Lyder som en god beslutning – og mht. en pille mere – har jeg en vis Ida´s stemme i hovedet der i sept. 2007 sagde til mig….”hvis den kan gøre at du får det bedre og ovenikøbet et bedre humør – hvad er der så at betænke sig på, så tag da imod”:0):0) :0) – kan du huske det??? hehehehehe

    Nå men synes det er godt at du kender hende der lægen der har forstand på det der med hovedet og det der er indeni – og at du hører efter hvad hun siger… og ved du hvad – at bestemme sig for at gøre noget godt…og det håber jeg på at du magter at gøre – og så er jeg faktisk fuld af sikker på at du er der ligeså meget dine børn mangler dig, “bare det” at bage boller sådan en ganske almindelig hverdag er sejt gået – oveni alt det andet du rent faktisk har lavet idag – du er en SEJ MOR, SØSTER, MOSTER og VENINDE… husk det

    Knus

  2. Lili Ruby siger:

    Hov kommentaren hører måske lidt til både idag og igår – men det finder du jo nok ud af:-)


Skriv et svar

