Og forresten

-jeg har glemt at sige tak. Tak for hver eneste kommentar og tanke! Jeg bliver lidt varmere af dem…

2 kommentarer on “Og forresten”

  1. fru Z siger:

    Så lige på TV, at de har fundet en oppe i Norge, som kunne være en af drengene. Tog mig i at tænke, Åh bare det var din bror. Men så tænkte jeg, at lige meget hvem af dem det (forhåbentlig) er, så vil der jo være en familie der får roen. Og finder de en, så finder de også de andre. ♥

  2. Lili Ruby siger:

    Og jeg har bare lige lyst at sige, at “bare fordi” i har sagt “farvel” på Nikolajs eget sted, så betyder det jo ikke “man” (dig) ikke godt må fortsætte med at give udtryk for, at det stadig er svært og hvad der er svært ved det her… ikk?? 🙂 ❤ ❤ ❤


Skriv et svar

