Nu er det ikke sjovt længere

Nu kan du altså godt komme hjem, Niko. Vi gider ikke den her leg mere, der er alt for meget liv, vi skal nå at styrte rundt og leve. Så nu kan du godt komme frem og hjem. Nå! Er det forstået? Vi er faktisk nogen, der har det rimli’ skidt egås, fordi vi er lige ved at tro, at vi ikke kan finde ud af at leve, når du ikke gør det sammen med os. Så nu er det slut. Kom så hjem!

Det kan jo ikke være rimeligt, at jeg savner dig så meget, at jeg ikke engang orker at ondulere de 80 bananfluer, der er flyttet ind i frugtskålen… Vel!?

6 kommentarer on “Nu er det ikke sjovt længere”

  1. fru Z siger:

    Men når du får onduleret de der bananfluer, så er du allerede en lille smule tilbage på hverdagssporet igen. En hverdag med savn. Og ondt i hjertet. Men også en hverdag med plads til latter. Og glæde. (Og søvn!) Det skal nok komme. En dag. Og smerten vil fylde mindre som dagene går. Det er du nødt til at tro på. ♥

  2. Lili Ruby siger:

    Håber han hører efter….Etellerandet sted…. og bare jeg havde facitlisten på, hvornår det dèr liv, bliver til at leve igen.<3
    knuzzz

  3. Louise siger:

    Kære Ida, Jeg beder stadig – hvad er virkeligt? Det hele flyder og er mærkeligt. Jeg kan ikke mærke… savner jer meget. Kære Gud fyld Ida og hendes kære med din fred, som overgår al forstand. Jeg vil være tættere på, når nu mine rødder alligevel gør så ondt. Normalt løber jeg jo bare rundt og mærker ikke rødderne… men nu står jeg stille og har brug for forplejning.

  4. frovin siger:

    Jeg ønsker sådan at jeres bønner bliver hørt.

  5. Kirsten siger:

    At du overhovedet ser de der idiotiske bananfluer (som åbenbart elsker august måned) er et tegn på at du lever. Og er der for din familie, giver kærlighed og styrke til dem der er her på jorden.
    Jeg håber sådan at I får ham hjem…..
    Imens I venter har du lov til at blive lidt vred på ham over at han er blevet væk fra dit liv.

  6. NEJ – det er ikke en skid sjovt!
    Overhovedet…

    Alt det bedste til dig, Ida.


Skriv et svar

