Seejt!

Jeg har puttet Ella for lidt siden. I min seng, under min dyne. Kunne ikke klare mere Talent på én aften, så hun fortrak til blødere gemakker. Der kan man jo få vendt forskellige temaer, og i aften fik vi afklaret, hvordan fordøjelseskanalen virker. Hun lå med lukkede øjne og småhviskede: ‘Tis, lort og pøller’ igen og igen. Helt gravalvorligt. Spændende emne for hyggestund, tænkte mormennesket. Hvor kom det mon fra, alt det, der kom ud af den ende, ville hun så gerne vide, da jeg afbrød remsen og spurgte, hvad hun remsede op. Jo, altså, siger pædagogisk mor, det er jo den mad, vi spiser… Neeej, det er jo ikke mad, der kommer ud, vel! Nej, altså, ikke rigtig ægte mad, men det har det jo været engang. Så når maven er færdig med det, så kommer det ud igen. Radiotavshed. ‘Seeejt’, hviskede 4-åring så med strålende øjne!

Tænk, hvor skal man også lære mange ting…

One Comment on “Seejt!”

  1. WOW – HUN er da bare GENNEMDEJLIG… har selv sådan een 4 årig herhjemme og jeg STORNYDER (næsten) HVERT sekundt!! Totalt seeeejt…


Skriv et svar

