Arrgh

Aflevering af hysterisk grædende, ulykkelig og snotopløst rosin i børnehave kan få enhver (iøvrigt umulig og utopisk, men det er en anden snak) forræderisk babytanke opløst, hurtigere end du kan nå at sige pladsanvisning!

5 kommentarer on “Arrgh”

  1. Kirsten siger:

    Åh det er frygteligt. Selv om det er barn nummer et eller andet langt henne i rækken. Mine er i dag 10,12 og 14 år og jeg kan godt huske det endnu…….
    Men det går over!

  2. Ida siger:

    Det er nemlig frygteligt! Men hønemoren har ringet derover, og hun er glad og leger nu. Heldigvis. 🙂

  3. Elsebeth siger:

    Hos os begynder det med fryd og fornøjelse og glad morgensang på de stores skole. Så fjoller vi over i børnehaven, mens vi taler frøken Hubertsk (hende på cyklen i Postmand Per) – vi hygger op ad trappen… Og så… gemmer lillemanden sig bag mor, mens han fniser og griner, men arbejder sig over mod en tåre i øjenkrogen, og sugekoppen samler kræfter. Enden på det hele bliver, at han sidder hos en voksen, snøfter sig hen imod lidt ynke-gråd og siger “jeg savner min mor” – allerede inden jeg er ude af døren…
    Hvorfor skal det være så svært? Måske skulle jeg også ringe derover og høre til humør-status…

  4. Ida siger:

    Nøj, det er ikke sjovt! Vores dag starter som regel også fint-fint, der er taget højde for alle kendte finurligheder, men alligevel ender det i tårer og ulykkelighed for 4-åring. What to do? Ved det ikke. Jeg krammer bare og prøver at lade være med at give efter for trangen til at tage hende under armen og løbe hjem… Men nu kan jeg heldigvis snart hente hende- dog ikke før hun har spist frugt, for så er der også ballade under opsejling! 😉


Skriv et svar

