Åhr mand, jeg er verdens heldigste!

Jeg er så mega heldig, er jeg! Efter lidt grådlabil børnehaveaflevering tog jeg lige ind omkring arbejdet. Yndlingsarbejdet, forstår man her. Jeg tænkte, at jeg lige kunne kigge ind og få en vagtplan og lidt snak, inden jeg kørte hjem, så det gjorde jeg. Nu sidder jeg så her med min latte, en vagtplan for et par uger og med hovedet fuldt af snak og summen og knus og dejlige gensyn med dejlige mennesker! De glæder sig til at jeg starter, og jeg glæder mig helt vildt til at komme igang. Der var sludder og snak om løst og fast, store smil og nu er der også sommerfugle i maven, for jeg glæder mig bare sådan til at komme på arbejde og få det i hænderne igen. Jeg er så smadder heldig!

Skriv et svar

