I morgen!

Så, siger jeg jer, skal jeg tænde for vandet! Jeg skal skylle af, endda måske vaske lidt op i hånden, skylle salat, hælde kaffesjatter ud i vasken, alt muligt, som man ikke regner for noget som helst, når blot man altså har en vask med vand i. Vores stakkels badeværelsesvask trænger til ferie. Og til en afkalkning, afløbsrensning og lidt fred.

I morgen kommer elektrikeren først, og så kan man faktisk også tænde for emhætten bagefter, håber jeg, og senere er det vvs’eren, der banker på. Jeg har sjældent glædet mig så meget til at få besøg af en håndværker.

Børnene får lov at hoppe i mormor og morfars hjemvendte Frankrigs-bil og tage med til Bornholm. De glæder sig uendeligt. Jeg følger efter tidligt tirsdag morgen. Jeg glæder mig osse! Til det hele!

Skriv et svar

